Du er her:

Kontakt for tekniske problem

Oppdatert: 13.02.2019

Her kan du melde fra om tekniske feil med Fiskeridirektoratets tjenester.

Spørsmål som gjelder pålogging med ID-porten, eller at du ikke ser noen tjenester i Min side (Altinn) kan du ikke sende inn med dette skjemaet. Se veileder lenger ned på siden.

Dette må du fylle ut i skjemaet du sender

Slik blir det enklere for oss å finne årsaken til feilen.

  • Fornavn og etternavn
  • e-postadresse
  • telefonnummer
  • rett datoen dersom feilen ikke er i dag
  • klokkeslett for feil
  • feilen gjelder: Min side, skjema, fiskeridir.no, registre, åpne data, annet
  • lim inn lenke til siden som inneholder feil
  • beskriv feilen
  • du kan også laste opp skjermbilde

Meld om teknisk feil til Fiskeridirektoratet

Problem med å logge inn på Min side

Når du logger inn på Min side, logger du inn via ID-porten. Du kan ikke kontakte oss for å få hjelp til den innloggingen.

Hjelp til innlogging via ID-porten finner du hos Difi

Ser ingen tjenester når du er innlogget på Min side

Hva du får se på Min side er styrt av hvilke roller du har i AltInn.

Hvis du jobber i et selskap innen fiskeri, akvakultur eller turistfiske, men får beskjed på Min side om at du ikke er tilknyttet et selskap, betyr det at du ikke er tildelt en rolle for selskapet i AltInn. Du må altså via rollestyringen i AltInn bli tildelt en rolle på vegne av selskapet.

Det holder med hvilken som helst rolle på vegne av bedriften. Den rollen som gir færrest rettigheter er rollen «Utfyller/innsender», og den er tilstrekkelig for å kunne bruke Fiskeridirektoratets Min side.

Vi kan ikke hjelpe deg med roller i AltInn. Som sagt, må den som kan tildele roller i selskapet gjøre dette via AltInn.

Les vår trinn-for-trinn-hjelp om hvordan man tildeler roller i Altinn